Terug
Gepubliceerd op 06/05/2025

Besluitenlijst  vast bureau

ma 05/05/2025 - 20:00 de collegezaal van het gemeentehuis, Sint-Rijkersstraat 19 te 8690 Alveringem

Bekendmaking volgens art. 285 van het decreet lokaal bestuur: lijst van de besluiten van het vast bureau.

  • Goedkeuring notulen vorige vergadering

    • Goedkeuren notulen vorige zitting

      Goedgekeurd
  • Algemene organisatie

    • Toetreding tot raamovereenkomst voor kantoorbenodigdheden en papierwaren via aankoopcentrale CREAT

      Goedgekeurd
    • Toetreding tot raamovereenkomst voor het leveren van kantoormeubilair en het inrichten van kantoorruimtes via aankoopcentrale CREAT

      Goedgekeurd
    • Toetreding tot raamovereenkomst voor elektrisch materiaal via aankoopcentrale CREAT

      Goedgekeurd
    • Toetreding tot raamovereenkomst voor het leveren van gereedschappen via aankoopcentrale CREAT

      Goedgekeurd
    • Toetreding tot raamovereenkomst voor les-, spel- en knutselmateriaal via aankoopcentrale CREAT

      Goedgekeurd
    • Toetreding tot raamovereenkomst 'hardware voor de werkplek, infrastructuurcomponenten, inherente software en korte of snelle interventies' via aankoopcentrale CREAT

      Goedgekeurd
    • Toetreding tot raamovereenkomst voor het leveren van poetsmachines via aankoopcentrale CREAT

      Goedgekeurd
    • Toetreding tot raamovereenkomst voor keuringen via aankoopcentrale CREAT

      Goedgekeurd
    • Financiën

      • Bestellingen

        Goedgekeurd
    • Personeel

      • Toekenning loopbaanonderbreking ouderschapsverlof administratief medewerker WZC 't Hoge - 1/5 met ingang van 1 juli 2025 voor een periode van 10 maanden

        Goedgekeurd
      • Algemene actie- en stakingsaanzegging - gemeenschappelijk vakbondsfront - ACV openbare diensten - 22 mei 2025

        Goedgekeurd
      • Ontslag maatschappelijk werker

        Goedgekeurd
  • Woonzorgcentrum

    • Voorlopig inspectieverslag WZC 't Hoge

      Goedgekeurd
  • Varia

    • Varia

      Goedgekeurd

Deze lijst wordt bekendgemaakt op de webtoepassing van de gemeente. 

Je kan inzage krijgen in de besluiten op eenvoudig verzoek via algemeendirecteur@alveringem.be of 058 28 88 81.

Op https://lokaalbestuur.vlaanderen.be/klachtenwegwijzer vind je alle nodige info voor het indienen van een klacht tegen een beslissing.