Terug
Gepubliceerd op 12/09/2024

Besluitenlijst  vast bureau

ma 09/09/2024 - 20:00 collegezaal

Bekendmaking volgens art. 285 van het decreet lokaal bestuur: lijst van de besluiten van het vast bureau.

  • Goedkeuring notulen vorige vergadering

    • Goedkeuren notulen vorige zitting

      Goedgekeurd
  • Algemene organisatie

    • Financiën

      • Bestellingen

        Goedgekeurd
    • Informatica

      • Voorstel toetreding tot raamovereenkomst levering ICT infrastructuur en bijbehorende diensten van C-smart

        Goedgekeurd
    • Personeel

      • Toekenning loopbaanonderbreking ouderschapsverlof verzorgende - 1/10 met ingang van 1 december 2024 voor 10 maanden

        Goedgekeurd

Deze lijst wordt bekendgemaakt op de webtoepassing van de gemeente. 

Je kan inzage krijgen in de besluiten op eenvoudig verzoek via algemeendirecteur@alveringem.be of 058 28 88 81.

Op https://lokaalbestuur.vlaanderen.be/klachtenwegwijzer vind je alle nodige info voor het indienen van een klacht tegen een beslissing.